Söndag, Måndag.

Tjenare. Jag har verkligen ingen som helst koll på dagarna men tror det är måndag idag? Och söndag igår= Jag kör på det. Nu har jag äntligen lite kvällsid med min dator! Haha, men det är faktiskt skönt, få tid att kolla igenom bloggar, fb, blogga och chilla ner efter dagen!

Igårkväll var jag hemma hos Max med han och Pontus! Vi lagade tacos, chillade till lite musik och hade det trevligt! Vid tio drog Max till jobbet så jag mötte upp Annie för en partykväll.. yeah right! Nu ska ni få höra.
Vi drar och möter upp Mange, Bazti, zacke, Sam och Theres i Gunillaparken vid tio tiden typ, då ska vi hem till Baztis polare på förfest bara det att hon är i vallås och öppnar julklappar och vi stod ute i typ 18 minus! hehe, ah det var kallt som fan! thank god för mina UGGS! Efter typ en halvtimme ute i snön var vi verkligen tvugna att ha värme så vi kilar till bussen och tar den till donken där vi väntar på att hon ska komma hem, eller funderade vi på att dra direkt till festen, klockan var ändå elva. Det slutar med att vi ska dra till festen i furet och skippa förfesten så vi skippar bussen tillbaka till förfesten, då ringer vi dom som e på festen vi ska till och dom säger det suger. haha, good work. Så vi hade altså missat bussen så nu GÅR vi tillbaks där vi var från början. Som tur var var hon hemma nu i alla fall och det blev en rätt go kväll ändå, dock inga alkoholhaltiga drycker då det cpade med allt kring det, men vi nöjde oss med en fanta och lite go musik och killarna körde på med lite go öl! Trevligt. Vid tolv kilade jag och Annie hem med bussen, blev ju ingen fest så vi bestämde att dra oss ur sängen tidigt idag och in på julrean!

Idag var vi som sagt då i stan. säger bara O M G vad jävla mycket folk som trängdes överallt -.- daaamp. Men vi hittade allt lite snygga grejer, svinbilligt! jag fick med mig två varma koftor ( 250:-, 350:- egentligen), två finare tröjor ( 200:-, 300:- egentligen) och fyra söta trosor från H&M (280:- egentligen) för sammanlagt 600 spänn! Najs! det skulle annars kostat typ 1400, haha det är najs! Så nu är garderoben lite gladare och så även jag! Efter typ tre timmar inne i alla dessa affärer kilade Annie hemmåt och jag ner till gymmet. Körde hela kroppen idag! Sprang som en dåre 20 minuter och sedan blev det styrka för hela slanten. Axlar, armar, mage, rygg och liiite ben! Jag har bestämt mig för att träna HELA mig! Yäs, det kommer bli snyggt, jag vet det! I alla fall med axlarna, lite mer armar och mage, rygg. Jag ska inte bli någon pannbiff inte, bara lite snygga, slanka muskler och bygga upp min kropp, den är faktiskt gjord för det! Jag är taggad till tusen! :) Ska bara få ihop tid nu under lovet också, men det ska nog gå! Ska försöka komma ner där i alla fall 4 gånger i veckan!

Ikväll har vi haft mysig besök här hemma & gott käk! Mamma, jag, Anders, Alice, Doddin, Mormor, Moster, Göran och Elliot var här och hade det trevligt ikväll. Vi åt asgoda kycklingspett, wok, potatissallad, kycklingvingar, knäcke, glass, frukt, julgodis, peppisar och drack julmust! Myyys. Och nu har jag precis kollat klart en thriller (?) på tv. Sweet.

imorgon blire frisören vid halv två tiden för blekning av hår och klippning! Var sugen på brunt, men nää, de blir blondin, I like it that way! ;) Efter det ska jag möta fina flickor och ha en tramsig fika och snacka en massaaaa, sen ska jag träffa min älskling var det tänkt! Kommer bli en bra dag, och träningen får jag nog skippa faktiskt! jaja, bra att låta min kropp återhämta sig en dag eller två. :) Nu ska jag kila ut och se om vi har någon banan! haha, är hungrig.. igen, hehe (a) Vi hörs imorgon bloggen!

Puss & god natt min skatt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0