Söndagsträning och annat smått & gott.

God morgon bitches.

Idag är det söndag, och jag har en allmänt dålig kännsla över denna dagen asså, haha. Nää, men vakna och pallar inte med en söndag, det är jobbigt ibland ;) Jaja, jag har käkat en ordentlig frulle och nu ska  jag slänga ihop träningskläderna för att dra in och träna hade jag tänkt! Städning av rum och matteplugget får vänta. träning står näst på listan, ska springa av mig all julmat och anna skit som ätits i helgen som jag inte borde ha ätit haha. Så ah, så kommer min eftermiddag se ut, träna någon timma, sedan får vi se. Kanske möter upp min älskling på gymmet eller kör jag ensam, det funkar det också. Imorgon ska jag försöka dra med mig hanna ner efter skolan! Nu måste jag snabba mig att byta om och sånt, vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0