Träning med min hannibajs!

Hanna och jag drog och gymmade idag, efter en aslam dag i skolan, och det gick super! :) Shiit va duktiga vi var, trots världens träningsverk i mina vader drog vi dit, sprang lite mer än 4 kilometer, sedan en massa träning för magen och lite ryggövningar sen var vi tvugna att rusa hem, men shit va snabbt det gick, så på fredag ska vi dit och ha goood tid på oss! Nice! Nu har jag precis kommit hem, skulle sovit hos Max men ska ha fotostudio imorgon och känner för att locka mitt hår lite och fixa mig, och hade klart glömt sminket hemma så kunde inte sova hos honom :( Aw, saknar min älskling nu, får försöka träffa honom en snabbis imon asså, det är inte okej att vi nästan inte setts på en vecka! Imon blir det även in till stan med Bazti och leta present till min Max på söndag!

Imorgon blire en soft dag i alla fall, tyska, engelska och Labb, sen lite träning kanske innan jag ska möta bazti! :)

Nu ska jag kolla lite tv, vi ses imon. Tjiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0