Well that´s alright!

Haha, helt random replik från "love the way you lie" som spelar i mina öron. Gosh, att jag aldrig tröttnar på den alltså! Men har massa gamla tankar som kommer tillbaka, massa minnen till låten, eller inte minnen kanske, men jag kopplar mycket saker till den. Det är nog därför jag inte tröttnar!

I Lördas var jag hemma hos min älskling, med hans familj, Mange och Bazti! Det var riktigt kul! haha, jag orkar inte skriva alla detaljer, men det var nice, och asgod mat som alltid så det tackar man för! Vid tio tiden drog vi till Baztis kompis några stycken, drack lite smått och Max var på å dansa! haha gödde! Och jag kom tvåa och säga grattis! haha fall ni nu vill anteckna, och om ni ändå e på g kan ni skriva att mange faktiskt bara va 1 sekund före mig! :)) Det var najs i alla fall och vi var väl hemma runt två!

Söndagen var ju Max riktiga födelsedag! Vaknade jämte honom och sen låg vi och bara mös en stund. Åt en god frukost och sen kilade vi ner på stan. Handlade lite julklappar och kikade runt, sen drog vi hem hit, hämtade lite nya kläder och smink till mig och sedan drog vi in till stan igen. Vi åt hemma hos Max, plockade ut goda drinkar ur hand drinkbok och sedan drog vi på bio vid nio. Vi såg harry potter! Faktiskt riktigt bra! på vägen hem kastade vi lite is på nissan och sen drog vi in haha. Sov hos min älskling, och det var sjukt mys! <3

Idag har jag asat runt i skolan, inte gort många knop asså. Hade nationellt i engelska, vilket gick rätt bra! :) Lite matte också, som gick mindre bra, så det ska jag sysselsätta mig med nu! Efter skolan blev det ett snabbt träningspass i gymmet och sen bussen hem! Ikväll ska jag äta lasange och kolla Paradise Hotel, men först lite matte och psykologi om jag orkar, annars börjar jag på den! Ska i alla fall läsa mitt kapitel i boken som är en slags fakta grej om det jag ska skriva om! Måste in till stan och fixa de sista julklapparna också, får väl se om det blir götet med min bby på lördag kanske, shopping och jul på liseberg, jag hoppas på det alltså! :)

jag älskar dig så galet mycket, du är seriöst den bästa killen i världen!♥

Glömde ju ta bilder på dig när du sov på din födelsedag! hihi, ajaj, det var inte bra! nu blev det ett bildlöst inlägg, jaja! pusshaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0