20/2-10

Tjulululu, hade en super mysig kväll hos Cathis igår med toppen tjejor! Tack så jätte mycket för detta! Även ganska rädda till en skräckfilm, sen gå från Mickedala till stan?!hhah ne fick följe av felicia, Hanna och Edina så de var lugnt! ;) Riktigt mycket snö nu ju :O Sen mötte jag Max och vi sov här hemma hos han. Just nu sover han hahah så då kan jag ju blogga ist, kanske ska väcka han på ett roligt sätt? Hmm, vatten i ansiktet eller hoppa på honom? Kittla kan funka.. hahah hmm jadu ilandsproblem! Idag blir det nog en lugn kväll min hosta blir bara värre men ska kolla med vännerna ikväll! nej nu ska jag väcka min sömntuta till pojkvän! C ya later biatches!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0