Badhuset!

Sitter i skolan efter en askall eftermiddag i stan med en kamera och min fotogrupp haha x) Sen skulle jag och Felicia då ta en hopp-bild. jag klättrar upp på en liiiten mur, sen hoppar jag, halkar och ramlar fram hahahh! fail! men så kan de gå, men ajaj för mina händer :( Det var sjukt kallt iaf så brr på de! Nu dunkar huvet lite smått och halsen värker, får inte bli sjuk nu till lovet å allt! jaja, nu ska jag ha lite kul i eftermiddag och leka
inte-sjuk leken :D jag ska nämligen underhålla min lilla kusin vitamin inne på Badhuset i två timmar ungefär! Kommer bli kul, var länge sedan jag såg dig sötnos, men jag kommer ju sova gott och snabbt inatt kan jag lova!
Sen imorgon väntar kort skola, en mysig tjejkväll med pizza å film verkar de som, mys på hög nivå! lördag har jag inte planerat, får se vilket humör man e på! ;) men på Söndag it is time for the niobe-girls! Ni hör mina tre närmaste dagar och förstår att man inte vill bli sjuk! nej, nu är mamma här vilken sekund som helst (hoppas jag) Så ni får klara er utan mig en stund! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0