En kanonbra helg!

Det har jag haft! :) Men nu väntar mitt rum på å städas!

Fredag tillbringades på stan med ett gäng vänner efter ett besök på Stena där vi kom 30 min sent (y) Efet stan och massa annat drog vi hem till Max i klassen då och chillade hela kvällen ett gäng på åtta pers tror jag, äta tacos, kolla film, äta godis, blommkruka (ahhah) och allmänt flumm! Sedan mötte jag upp min älskling så han sov här :)

Lördagen tillbringades med Max då, vi åkte hem till hnm på eftermiddagen och käka gott och umgicks med hans bror och hans polare som kommit till Hstd innan vi drog på fest i nyhem. Mötte då även felicia, Annie och Nicolina som hängde med, framme var det väldigt nice :) Härligt gäng och bra stämmning, träffade även en schysst tjej, Moa och hennes kompis Alexandra, mycket roligt! =) Sen kom typ 50 pers till så vi drog innan de hann spåra och sov här hemma. Dagen idag har bestått av chill på hög nivå och bara mysa! Så ska söndagarna se ut!

Mamma har även fått något ryck och beställt städerska?! japp skit bra om hon inte hade tagit från mitt barnbidrag för de -.- jaja ahh damp men skit samma pallar inte bry mig om de, men hon får fan städa mitt rum också då! Men tills hon kommer hit får jag nog ta ett ryck själv, sedan måste jag hoppa in i duschen och sen jobba i matteboken 1 sida också. ha en mysig kväll, imorgon har jag sovmorgon så kanske hinner lägga in en outfit till er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0