:)

Ligger i sängen med kemianteckningar och kemi bok. Ska bli så galet skänt när denna veckan är över! Då är allt inlämnat förhoppningsvis.. och jag kan riktigt NJUTA av mitt lov! verkligen saknat! långa sovmorgonar och kunna göra vad man vill utan all press i skolan =D
Igårkväll var vi ett gäng hemma hos Hanna, körde massa sms roulette och ngn annan sms lek, funny bunny! ;)
Idag var det biblan och plugg som gällde för fullt, köpte världens äckligaste sallad på Mc donalds som fick hamna i sopen så nu är jag grymt hungrig och ska nog ta mig ut i köket och käka kvällsmat snart hoppas jah! Jaja, nu blire klunka lite kaffe så man blir pigg å kan koncentrera sig de sista! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0