Helgen?

Ah grattis till er som håller reda på dagarna, det gör inte jag iaf! Men tjejkvällen med mina niobe tjejer, så myyys! Mycket skratt på harrys när lilla Hanna gör bort ig för servitrisen, massa catch-up talk, tjejsnack och gottis! Måste vi ju göra oftare hörrni, och jenny va mysigt du bodde, tack för allt och hela ideén! :D blev att Max sov här sen, dagen efter blev fika med ett gäng sköna människor i stan, sen hem till max på kvällen och mysa där :) Idag blev det staden med Hanna, dock inte mkt shopping som de var tänkt :( Inget kul alls i butikerna nu! Wää! Nu e jag hemma och proppar i mig gurka och dipp, snart in i duschen, sminka och fixa, sen kommer ett gäng hem hit! Vi ska mysa framför filmer med gottis, om jag hittar i garaget får ta mig ut och leta! Kanske vi kan hoppas på lite snow-game också! =D nej, nu duschen och städa iordning här hemma! jag älskar att vi har lov nu, ville bara nämna det lite sådär! ;) PUSSPUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0