helgen!

Min uppdatering har ju verkligen sugit hårt haha! Jaja!
Min helg i korta drag da. Först stan på fredagen, sen vara hemma hos Max på kvällen, två månader med honom ju!♥ Super mysigt! Lördagen kom Bazti en stund innan Max åkte till Max (haha de var kul =D ) och jag åkte hem hit och städade och ordnade inför kvällens party. Tjejerna kom vid fem, vi fixade och sminkade tills alla kom vid åtta. Då blev de drinkar för fullt med mixern hahah, jordgubbar, hallon, serra, citronetrakt, sprite och lite annat som inte var riktigt lika gott x) blåbärssoppa och citroner hanna ?! hahah xD även lite piggelinglassar åkte i xD jaa så speciella var våra drinkar. Tyvärr blev väl kvällen lite halvt misslyckad menmen, bättre lycka nästa gång kör vi på! ;) Söndagen, frukost blev stuvade makaroner och köttbullar haha.. sen krypmte jag och Max i åldrarna lite haha x) Åkte pulka nere i sanddynorna, välte omkull en snögubbe i ngn random trädgård (hahahha) och sen hoppade vi ut på dom feta isblocken dom bildats på havet nu, helt sjukt stora :O Dom ska fottas imorgon! Hemma från pulkaåkningen var de fika, retas och sova en timme hahah, kändes som om vi var fyra kanske, men de var kul iaf! Sedan hem till Max och nana där, men vi missade paradise hotel! Buhu! haha :) Nu kom jag nyss hem från stan och tänkte hoppa in i duschen, börjar känna mig förkyld, huvudvärk och halsont nu! Inte bra!





Tog lite sköna bilder från Rebecka :) Hoppas de var okej tjejen! :)♥
Tack alla för kvällen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0