hockeyskridskor??

Dagen spenderades med klassen på HP vilket var sjukt segt till en början men slutade helt okej! :) Innan dess hade vi kemiprov också, och det kändes riktigt bra! Förvånad och skitglad haha, hoppas de nu gick så bra som jag tror då också :) Sedan drog vi ett gäng till stan, satt å snacka på donken någon timma å tjocka oss innan stan litegranna.. då skulle ju jag hitta skridskor till imorgon och bussen skulle gå om 5 min. Springer in på Stadium fram till skridskorna, kollar runt, tar första bästa där det står storlek 38, den enda som fanns kvar och hockeyskridsko dessutom (y) Jaja! Sen kommer man till kassan.. nej dessa måste slipas innan du kommer någon stans på isen! tar tio minuter ;) NOO!! Haha, så mamma e och hämtar dom nu så ska jag leka hockey/isprinsessa imorgon på isen. Hade föreställt mig fina, enkla vita med guldig text på sidan och något gulligt grejs på, men nej nu kör vi på hårda tag, svart, hockey och jaa (y) Me like ;)

jaa jag kan knappt stå på ett par skridskor, men de kommer bli skitkul ändå! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0