ingen skola för mig idag!

För jag mår inte toppen idag.. förkyld och huvudvärk fick hålla mig hemma. Brukar inte stanna hemma för sånt smått men idag hade jag verkligen ingen som helst ork å ta mig upp, särsklit inte med detta! Så sängen - jag flyttar in hos dig under dagen :) Har precis käkar varma mackor och smoothie till frukost. Ska smälta choklad och doppa banan i snart.. haha man får ju skämma bort sig själv med godsaker när man e sjuk! mumms! Ikväll var de tänkt å gå på core, åh vad jag vill de :) Mår jag bättre tar jag mig dit, de e bara ett 40 minuters pass ändå! Jaja, nu ska jag fortsätta å tjocka mig! Ha de bra idag.



 
Mätt å gla kexchokla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0