Loooov - me like!♥

Tisdag - Jimmy, Maja, Annie, Felicia, Hanna och Max kom hit och vi hade våran skräckfilmskväll haha, en väldigt udda och konstig film asså! Men väldigt najs iaf ;) käkade kladdkaka, som jag för en gångs skull inte brände! :O yeey! Dagen därpå blev de bussen in till stan igen, skulle filka med mina goingar! Maja, Jag, Hanna, Annie och Amanda slog oss ner på Sandys, mycket mysigt och fräscht ställe med världes godaste sallad! Kakorna och bakelserna såg ju inte heelt fel ut dom heller asså! ;) Liten runda på stan och shoppa en väska hann vi också med innan hem, fixa, käka och åter in till stan! Tjena vad massa jag har åkt runt nu då x)

Kvällen tillbringades i Kärleken, mötte först upp Max och Zacke på Mc donald där dom hade sin kvällsmat med masssssaa cheesburgare, skojjar inte haha :O jaja, tummen upp för de! zacke drog hem och vi mötte upp bazti, som fyllde 18! =D Grattis igen Bazti! vi drog till kärleken, hem till Hampus, tack så mycket, hade skit kul! :D Massa trevliga, nya, glada och dansglada människor haha ;) Kvällen avslutades dock jävligt kallt! Gå hem i snön, brr.. vi försökte få lift med en som var ute med plogbil, men nejnej.. xD Sen skulle vi till donken men hamnade istället på BOKIA då dom hade bokrea? Mitt i natten? HAHAH!! In där och leta efter en bok, vi kommer in där jag Max och Bazti och frågar efter Kamazutra och drev lite med henne, hon kollar på oss och pekar bortåt bara, hahahha grymmt kul var de! Men lixom vilka är och handlar böcker på natten en Onsdag?! Sen var Mc donalds stängt? Så vi drog hem till Max!

Idag blev de slapp gaanska länge, sen åka snowboard och nej jag har aldrig stått på en sån! Men funkade faktiskt helt okeej ingen strålande vacker åkning men stod hyffsat bra upp enda tills man skulle stanna, de hade jag ju inte en blekaste aning om hur man gjorde! Jaja, kul iaf! ;D Nu ska jag sluta skriva en massa, men hinner inte uppdatera så ofta så ni får längre inlägg ist! Maten väntar, sen politiken som ska skrivas!

PUSS&KRAM!♥


Detta e jag enligt Max typ, vad tycker ni, är inte denna smajlen lika mig va? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0