Lördag!

Äntligen har jag haft en natt och verkligen bara kunna sova riktigt djupt och länge! Det behövdes verkligen nu.. helt slutkörd å däcka nästan på bussen påväg hem! (y) greajt mea! Pigg å gla nu iaf. Tack för igår Sara att vi fick komma och alla andra som var där! =D
Sitter totally ofixad just nu och precis ätit frukost och klockan går mot ett haha, jaja får nog ta och hoppa in i duschen snart och sätta mig med kemin ett tag för imogon (på alla hjärtans dag.. ) ska jag, Maja, Annie, Hanna, Max, Jimmy och Lukas tillbringa hela dagen i Albert och plugga kemi, räkna massa shit! Tjena va stressad jagblev helt plötsligt när jag kom på jag inte läst igenom det ännu! Dags å sätta fart! Senare idag ska jag träffa min älskling! :)♥ Får se vad vi ska göra, chill eller fest, ingen aning! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0