Min Outfitt och sminkning!


några lager foundation och du ser myycket piggare ut! ;)


kajal och eyeliner, ramar in ögonen. Snyggast blir om du lägger kajalen inne i ögonen men vi som har liner - aja baja!!

Ögonbrynspenna och måla i dom, mkt snyggare tkr jag om dom blir lite mörkare i mitt fall =)


MASCARA!!  Myyckett e finast, om man hinner, nu hann jag ju men skolan på morgonen gör så mina fransar blir lite tunnare i vanliga fall!


Sminket = done! tar en halvtimma typ.

Håret - inte så komplicerat - platta hela, noga! Toppera sedan hela håret, kamma ner överhåret, bubblor och annat som behövs ;)

fråga inte vf ljuset helt plötsligt blev cp! x) Håret kunde blivit snyggare, får fixa de snabbt!

Systers tröja! Nu drar jag iväg för kvällen! PUSSPUSS!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blir verkligen en helt annan tjej UTAN den där eyelinern och kajalen Linnea. Mycket sötare och äldre look! Jag tycker du ska skippa den svarta hårda looken och köra på något mjukare.

KRAM

2010-02-24 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0