r.i.p. Ipod!

BUHU!! Vet ni vad som hände imorse, en mycket dramatiskt händelse om ni frågar mig! Jag kommer på att jag ska ha min Ipod till bussresan som suger k*k annars! Så börjar jag rota i jackan, väskan, sängen, aa överallt! Sen kommer smarta jag  på att jag hade den i mitt knä igår påväg hem i bilden, går ut och ska hämta den i bilen då jag nästan trampar på den!!! :(( Den hade såklart ramlat ut i snön när jag rest mig och gått ut helt ovetande om att den låg i mitt knä.. så nu ligger den i torkskåpet hemma hahah, hoppas den torkar, hörlurarna var ändå alldeles för kalla å stoppa i öronen, undra om dom gått sönder dom också? -.- fy vad less jag e på de nu! MIN IPOD!!! är den sönder är jag uttråkad på bussen varje morgon framöver tills jag skaffat mig en ny.. jväla smarthead mea.. bra! Verkligen! SKIT BRA!!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0