Sjuk!

japp hej å hå va kul.. eller inte! Jag ligger i sängen nerbäddad med äpple, te och en tidning och hostar och har mig! x) nej fy asså, huvudet gör ont och hostan förvinner ju aldrig! Får nog kolla så jag itne lyckats slänga in lite feber i min kropp också! NOO! Så ikväll blir det till att vila, fastän jag verkligen INTE vill detta, en lördag, på lovet?! Wää! Alla andra ska ju iväg till stan! Buhu! Jaja, måste ju bli frisk till imorgon för till tjejkvällen SKA jag, haha då proppar man i sig lite panodil och kör ändå ;) Inte så mycket roligt å skriva då med andra ord, ha en mycket roligare lördagkväll än mig! x)

MITT SPOTIFY DAMPAR CP!!! AHHHH!!! varför blir man så sjuuukt lätt sur och på dåligt humör när man är sjuk och trött? xD hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0