Skridskor och en resa!

var galet kul faktiskt! Ramlade bara två gånger.. jaa Pontus, bara två ;) hahha! åkte väl runt där på isen i en och en halv timme, var roligare när man hade vant sig lite även om jag såg ut som bambi på hal is! Har precis badat var ju iskall, och käkat massa godis och nu väntar engelskan innan min älskling kommer hit och vi ska laga pizza!:)

Mamma ringde även till mig idag på rasten och vet ni vad :D
Äntligen är våran Turkiet resa bokad! Den 16 Juni drar vi till Turkey och stannar där en vecka och blir lite neger innan den svenska sommaren om vädret blir bra vilket jag hoppas annars dödar jag någon av ilska!
I am soooo happy! Semester, äntligen! Sedan thailand förmoderligen till Jul, åh vad kul! =D


Längesedan jag åkte flygplan! Men nu e de inte så lång tid kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0