En mysig dag i backen!

Skippade filmen idag, tog istället tag i denna dagen och gjort de som skulle göras och lite till! Tummen upp för mig asså! Körde och hämtade mina saker hos Annie som jag hade glömt och träffade dom som var kvar sedan igår en stund =) Sedan blev det hem hit och lämna allting innan vi åkte upp till mormor, jag mamma och Anders, för där var min lilla solstråle till kusin!♥ Fika och mysa, sen tog jag och Elliot på oss ordentligt med kläder och ut i snön med pulkan i högsta hugg! Haha, det är faktiskt kul! Men sedan blev det askallt, så in igen och ta lite varm dricka och sedan dansa med honom till hans udda musiksmak, haha. En väldigt mysig eftermiddag som avslutades med pizza och kebabrulle, stor cola och pizzasallad! Ikväll ska jag chilla, kommer somna tidigt känner jag på mig! Imorgon hoppas jag på att min lilla Hanna är ledig så vi kan ta en fika och ha ett ordentligt catch-up talk!♥





En riktigt mysig dag med min lilla älskling vill säga! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0