Vet ingen vad mjukstart innebär?!

Hahaha ringde nyss till TK och skulle boka pass till imorgon ( Go vi go vi go vi, fan va grymma vi e, ska allt träna sönder oss imorgon haha not.. jodå, kom igen nu tjejer, som hanna säger, NU KÖR VI!!) iaf, ringde hon tanten, tror ni inte jag ska få ett helt sick hostanfall, sätter typ luften i halsen? eh, japp, jobbigt värre asså, hon hörde iaf vilket vi skulle in på , de e ju bra (y) fet tumme upp för de! Förövrigt då? Yes, min film e klar! haha då vet ni de, sen stannade jag och min lilla nördvän för dagen Hanna kvar i skolan i 3,5 timme efter skolan och gjorde engelskan   -.- SUCK! Mjukstart är något som de borde vara lag på (a) Jag menar fick vi en mjukstart? hah! Naaj knappast, första dagen i skolan och man stannar kvar i nästan 4 timmar! Helt engelskomvridna i huvudet nu iaf, men nu jävlar ska de gå bra imon tjejeN! Hemma nu, fick outfits ryck, så ah, klar med allt de till imon ;) Ska käka nu, sedan blir de mer plugg, ska ju kunna allting imorgon bitti också.. dålig uppdatering på bloggen nu, imon e de träning till halv sex, sedan bara till å gräva ner mig i matten, ligger ju lite back då jag lämnade böckerna i skolan under lovet! Men hallao lixom, plugga på ett lov, där gå gränsen!! Äsch hellre ge järnet denna veckan så e man ikapp sen igen, men grafer kan ju slänga sig i väggen, och den där jävla miniräknaaren också! -.-

3 dagar tills min Max kommer hem, bara 3 dagar! Överlycklig nu asså, som jag längtar!! 3 dagar till, bara 3 sen e du hemma!!♥ Och dudu, haha jaa klart jag gillar snö! (tusen hjärtan, orkar inte skriva) Men inte kylan som kommer på köpet.. ;) Tänk er varm, rosa snö, de skulle vara en sjukt stor hit! :D♥



Hanna banna, ska ringa dig nu så får vi dela upp arbetet och sätta redovisningen imorgon! We go girl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0