Fika med 2 goa tjejor!

Blev att fixa sig ganska snabbt imorse, skulle ju in till stan och möta mina pinglor å fika och shoppa lite!
Annie och Mandaa väntade på mig i stan, sen bosatte vi oss på Fribergs i säkert 2 timmar, om inte mer haha x)
En massa snack om lovet och allt vad de innebär, goda smoothies och en fetto-semla! Smaskens! (okej, mandelmassan smakar typ.. marsipan?? Uueww, asså nej tack! La den vid sidan kan ja ju meddela!
Sedan lite shopping på gina, sjukt länge sedan jag handlade ngt där, men hittade en söt topp! Och ett fint matchande diadem på kicks, så de fick bli dagens shopping! tyvärr inga bilder från dagen, bad bad, you are sad! ;) neejdå, nu ska jag vila lite innan jag förmoderligen ska iväg ikväll till vännerna!♥

Max har vart iväg halva tiden nu också! :) Saknar honom sjuukt mycket, men halva har gått, tänka positivt, kommer ju vara överlycklig när jag träffar dig!♥ Bara halva kvar, sen e du hemma! Äntligen! =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0