hahah..

Hade ju en hel knäpp dröm inatt! Mamma klagar gaaanska ofta på att min mobil flyger i marken, att jag kastar upp den i luften, inte svarar i den eller slänger den på bordet eller i soffan, och inte lägger den försiktigt (a) jaja!
Så inatt drömmde jag att den var totalt sönder, precis heeeelaaa mobilen, inte en enda bit satt ihop, men jag hade kvar den! Ringde och smsade genom å hålla fast knapparna? hahah ah, de var sjukt mycket roligare imorse när jag vaknade, men jag sa ju inte till mamma att den var så sönder utan nej, den hade man kvar ist! (y) Bra jobbat mea, hade tappat den i gatan kommer jag ihåg.. ??
Ehm. jaa fråga inte varför jag skriver detta, hahah nu byter vi samtalsämne :D

Hemma från VÄLA nu, köpte träningskläder (Ska träna imon :O hehe, go we Annie! Och kanske Maja och Hanna ska med?? ;) ) Och Linsvätska! Det var vad jag fick med mig hem.. jaja det var mysigt anyway, åt väldigt god sallad till lunch iaf! :)
Nu ska jag se till å få fram min årsresumè också! Puuuusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0