Helgen som varit!

har haft fullt upp verkligen hela helgen! Tillbringat den med vänner och älskling, på fest och hemma framför filmer!♥

fredag - skidåkning heeela dagen på isaberg med da vincis ettor och tvåor, riktigt roligt även om de var årsedan jaag åkte och failade ett antal gåner, liftkön ramlar man bakåt i, fastnar med skidan och kan inte resa mig. Eller kan man ju tänka "jaa jag kör lite störtlopp den sista biten" börjar hejja och vinka på kompisarna, tappar kontrollen och poff pang boom! hehe (a) Men sjukt kul iaf! Sen hem och duscha, fixa till oss, hem ett gäng till Annie, käka pizza och sen dra på fest i frösakull hos Pontus! =)

Lördag - Dagen bestod av att umgås med Bazti och Max, vara lite i stan och sen göra tacos här hemma och mysa framför en film, och somnade grymt tidigt, sry max! haha♥

Söndag - Dagen har endast bestått av å ligga kvar i sängen med min älskling med chipspåsen och spotify och bara snacka och mysa, helt toppen med dig! Nu väntar plugget som jag skjutit fram alldeles för länge.

Ser även att Hanna rättat till min design, tack vännen!♥

Hoppas alla haft en bra helg. Puss och kram från ett cp barn! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0