Igår!

Gårdagen var ganska lyckad :)
Drog hem till Hanna vid fyra, fixade oss, lockade håren och planerade allmänt för kvällen lite haha! efter massa problem om vart vi kunde ha vår förfest slutade de i en lägenhet i Frösakull, mkt chill! Men sen började vi faila hehe, öl spilldes ut och de skulle vi torka upp då, och då missar vi såklrt bussen! grajt , och nästa gick om en timme.. så de blev taxi! x) Yeye, men de var skönt dock haha, inne i stan missar vi nästa buss också för vi ska möta upp några i stan som gör så vi kommer in VIP ;) Men tur var det, för efter att ha stått ute i 10/15 minusgrader sjukt länge i nylon strumpor, klackar och klänninghade man inte mycket känsel kvar i kroppen och definitivt inte lust att stå i kö en timme! Så vi försökte oss på VIP ingången, and it worked! ;) Så tur att vi kom in då da! Drog sen till stan och bytade buss där, och lite stopp på donken och käka haha x)
Fy fan asså så sjukt kallt, inte vart så kallt på vääääldigt länge kan jag ju säga, fyfyfy hatar kylan, vet inte hur mycket kläder jag hade på mig när jag gick och la mig och filtar över (Y) De gillar vi!
Idag blir de till att ta mig till Frösakull, packa ihop data, högtalare, alla mina grejor och sånt! Kvällen tillbringas antingen i Vallås med ett gott gäng eller en fest i stan, får se vad jag känner för! Ha en mysig dag! ♥

Kommentarer
Postat av: julia

tack för igår mea :D<3

2010-01-09 @ 15:36:28
URL: http://juliamoaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad bra att vip-ingångne funkade

2010-01-09 @ 19:08:23
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0