Jag och Annie e grymma!

Efter en ganska chill dag i skolan, och min och Hannas redovisning som gick helt okej, asså engelska fastnar inte i mitt huvud! Kommer ju inte ihåg skiten hehe, jaja Hanna de blev nog bra efter en amerikansk fotboll också.. hahhah!! Efter iaf så drog jag med min lilla Annie till Gymmet, Body-step stod på schemat och hej vad vi var slut sen när de äntligen var slut haha latmask jag låter som, nejdå! Vi ska dit å slita på fredag också! har faktiskt kommit på att man inte får upp konditionen på två gånger.. och med tanke på våren och utomhus idrott är de dags å sätta fart!! Sen hem och bada länge med ansiktsmask, tända ljus och inpackning, väldigt skönt! Nu väntar middag och nagellacksmålning innan jag slår mig ner framför tv:n och chillar! Imorgon är det frissilifrissan som gäller :) Blekning och klippning, Finally!♥

Kommentarer
Postat av: annie

absolut, nu är det träning som gäller :D

2010-01-13 @ 20:27:12
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0