Klagomål från en trötter.. inte bra!

Uscha då, vaknade nu, huvudet dunkar lite smått och min förkylning sedan ha sprungit runt alldeles för länge utomhus i bara min klänning på nyår sitter kvar, t.om. värre nu! lyckades ocksså slänga på mig lite halsont på nyår, men de gick över igår sån tur är! Sen mina jävla skor ha ju gett mig allvarliga rygg och nack problem känns de som! Spikmattan, hej! Buhu, nej inte bra, och somna vid tre-halv fyra igår var ju inte toppen de heller, jag ska ju till väla idag!  Stackare som får läsa alla mina i-landsproblem idag! Haha, men så e de ibland, dåligt morgonhumör idag bara antar jag, löser sig sen ;) ska ta och dränka näsan i näsdroppar,  knarka i mig ett kilo panodil och hoppa in i duschen, sjuk? Nahe tack! De klarar jag mig utan på ett lov! Ska se om jag kan hinna med mamma till väla, om hon orkar vänta vill säga.. hehe annars gör ajg något annat av dagen, men de kommer bli bra de här! Hoppas alla ni har bättre morgonhumör än mig.. och kanske mår liite bättre, om inte, krya på er! haha ;)♥


dags å fixa till mig lite nu va! Tror jag drar på mina leggins och en stooor tröja och glider runt i på Väla ;) haha!


Juste! Bowlingen med Max, Annie och Hanna var riktigt rolig igår, tack hörrni och vi kom in på B&B tack vare en schysst vakt, tur för er! haha, kom tvåa också! yey, eller tror de, trots att mitt spel började som kattskit?! haha, jaa körde väl klotet i rännan x antal gånger, men de var fett kul iaf! Sen missade vi bussen så satt på donken 1 timme och bara snackade en massa och åt pommes! Mys mys!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0