Mysig middag i Frösakull :)

Så slutade min kväll, riktigt mysig kväll, otroligt god mat, dryck, snacks och efterrätt! Proppmätt just nu! Och min kusin är ju bara för skön ibland asså.. hahah (Han är tre år)
E: Jag ska brotta ner dig!! Så anfaller han mig i sängen, kittlas, skriker och hoppar på mig hahah!♥
Lite senare kommer han ut i köket och är törstig x)
E: Mamma, jag är törstig, jag kan dricka lite öl?
hahahahah!! Nah.. asså slutade med att han fick ett glas vatten ;) Nu ska jag in och busa vidare med honom innan han somnar, om jag orkar haha (tar på krafterna!!) Alice och Alva kanske får hålla i den delen trots allt.
Jaja får se, lite ska jag nog busa med honom, vi hörs imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra med bloglovin? säg till då du har lagt till mig, så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 11:12:53
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: mst

okej :P

2010-01-10 @ 14:34:47
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0