Najs kväll med vännerna!

Det är vad jag har haft idag! ;) Började dagen ute i snön, snö upp till knäna ju på dom djupaste ställena, vid golfbanan, helt sick! :O haha men sjukt kul å slänga sig i de x) Jaja, sen var de fika uppe hos mormor och träffa kusinen någon timma innan hem och fixa mig för kvällen! Skulle dragit på fest, men busstidstabellen går som på söndagar, sista bussen hem 22.52 -.- gissa om de sög haha! Men Jag Annie hanna och Max hade väldigt kul hos Hanna iaf, vi drog ut med Hannas pulka i högsta hugg! Pulka, vantar, mössa, ficklampa (?) haha och åkte pulka i en minimal backe, både frammåt och bakåt! Ensamma och dubbel, haha mycket roligt! Tack för de, äntligen lite pulka åkning! ;) Mina fötter e is nu iaf, efter converse i snön, brr!! Käkat lite nu och ska fortsätta med det haha.. blodapelsiner väntar ju i kylen, är inte de sjuukt gott?!

Bara 10 dagar kvar tills du e hemma nu också! Känns länge, men det är bara 1/3 kvar ungefär! :D I am so happy!♥


Kommentarer
Postat av: annie

TA BORT! :)

2010-01-07 @ 15:54:59
URL: http://abexell.blogg.se/
Postat av: Max

Den backen ägde :P haha

2010-01-08 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0