Nyår!

Måste bara säga TACK till alla igår! Hade en skit kul nyår, massa skratt och crazy stuffa!
Vid 4 kom vi till Annie, Jag, Hanna, Maja och Felicia. Fixade iordning oss och åt kvällsmat tillsammans och sedan förfesta innan resten kommer, men en timme sen buss?! hahahha men de funkar de med! Träffade en del nya, skit schyssta människor, skit kul! :) Tack allihopa!


Outfit för kvällen! :)

Fixade oss innan!

Moi and felicias outfits! Mycket vackert!


Mina Babes! Love ya!

Albin, jag och Hanna hade lite kul med kameran i köket!


Maja und jaaiiimeee!

Me and my baby Hanna kicked some ass! ;)

Hanna and Maja kickade också lite ass! ;)hah


Mina snygga 2010 glasögon.. hade även blinkande champangeglas i olika färger! haha det var fiint! :)
vänta de kommer mer!

Så lyser dom! Haha, slutade med att dom fick gå år sidan, irriteande för ögonen sån där skit! x) ;)


Sandra, josefin och jag! :) Hahah, fråga inte varför jag är med på alla bilder.. blev mycket "Kom nu ska vi ta fotto" sen vänder man kameran och klick.. haha!


Min snygging!

hahahah, jaa såhär slutade vår kväll! Jag och Julia la oss ner och skulle ta ett fotto, såhär fail blev de :)
Men det var halt ute iaf, så man kunde åka ner till busshållsplatsen på rumpan haha ;)! Eller ah, en liten bit iaf innan rumpan frös till is! Skit kul när de e halt ju! varför klagar alla på de :O? ;) hahah, skämt å sido..

Nej, gy vad jag är trött, men kan inte somna om nu så ska jag nog sätta på en film, måste även hämta alla mina grejer hos Annie som jag lämnade där igår, men de gör vi sen!
Kunde mått bättre idag asså, men vafan, de e bara nyår 1 gång om året! Hade sjukt kul iaf!
Tack Annie Banni!!♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Nej men fan mea, kunde du inte hittat lite fulare bilder på mig eller. Haha. jaja tack för igår! <3

2010-01-01 @ 19:31:18
URL: http://majaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0