Yeeyy!!

Asså dagen idag har varit väldigt bra! Inga läxor kvar i skolan under veckan, imorgon slutar vi vid elva, då väntar thai-mat och shopping med babesen! ;) Kommer bli smarrigt! Idag var jag och Annie på TK på Body step, puuhh så jobbigt har de nog aldrig varit! Men nu känner man sig jätte duktig. Var tänkt att jag och Hanna skulle asa oss till core på fredag och träna mage/rumpa men nej där var helt fullt, men sen läggs de in i vårt träningsschema så vi får lite variation! tagit långt bad nu, hårinpackning och ansiktsmask, nu hoppas jag mamma är klar med min MAT!!!
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Max

Asså fan vad ni hoppade runt i det rummet :O jag och oscar trodde ni ville vara oväner och bli mer biffar än oss :(

2010-01-27 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0