09.49

tjo ni. Fult "hej-namn" men palla inte bry mig nu :) Vaknade nu?! japp, av att lilla Max ringer och frågar om jag ska med till stranden samtidigt som har sover i andra änden av luren typ haha? de e klart, de e huuur fint väder som helst, men hade behövt komma in till stan, dels för å lämna tillbaks mina brillor jag lånat hem, kanske köpa ett par boots och sen lite annat viktigt som måste fixas, och lämna Max laddare dåra och träffa honom en stund. Eller drar jag bara på mig något, tar bussen om en halvtimma och fixar mina grejer sen drar jag med mig max till stranden? Så blir allt bra, ajg hinner köpa/lämna tbx de jag ska och får umgås med Max! Hmm..värt att fundera på över en frukost ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0