16.36

Hej.
Hade en så galet mysig kväll med mina tjejer igårkväll! Och våra tjejkvällar har en tendens att alltid handla om så sjukt roliga samtalsämnen och en massa skratt hahah.. ;) Riktigt mysigt, käkade tacos till middag och sen en massa gottis såsom godis och chips till efterrätt. Vid tolv satte jag mig på bussen hem, var heeelt jävla död så soa behövde jag! Dock försov jag mig såklart typ en timma. Skulle in med tjejerna till stan en sväng idag vid halv tolv. Vaknar tjugo i, slänger på mig grejerna så drar jag med bussen in vid tolv ist! Cred till mig så snabb jag var! ;) Hittade en mysig klänning och ett snyggt fodral i stan fast fodralet får helt enkelt vänta lite! Nu sitter jag hemma hos min boyfriend som jag har åtta månader med idag! :) Dom är dock iväg en kortis och fixar lite, men när dom e tillbaka drar vi nog oss mot bussen och hem till mig ikväll. Där ska vi grilla och ha de mys nu när mamma och anders dratt till öland hela helgen (y) haha. Kanske blir en sväng inom marine festivalen men tror kanske vi satsar på det en annan dag istället! Vädret är ju inte på topp så då kan man lika väl passa på att mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0