8 månader.♥

Hade åtta månader med den finaste kille i denna världen. Är så glad att jag hittat någon som du, någon så perfekt, rolig och helt jävla underbar. Någon som jag kan tramsa och leka med! hahah, jaa leka, vattenkrig med vattenslangar och hinkar med vatten, eller "star wars krig" med mammas rabarber.. hahah de kallar jag leka så de så! Det är så skönt att hittat en person som man kan vara sig själv med till 100 %, man kan prata om allt med eller bara ligga jämte varann och mysa en regnig kväll. Allt sånt är så himmla mysigt. Du är helt perfekt, och jag älskar dig så otroligt mycket, men det vet du redan haha :). Jag vill aldrig förlora dig, du är något av det bästa jag har. Jag tror nog du vet själv hur mycket jag tycker om dig och hur mycket jag litar på dig, och hur tomt det känns varje gång vi skiljs åt :) Jag träffade min fining för snart ett år sedan, minns precis hur allt var, vi har så många tramsiga, mysiga, roliga, galna minnen med varann, gamla och nya, och fler ska det bli. Jag hade en jätte mysig åtta månaders dag med min Max. Jag älskar dig, du är bra♥

Nu tog sig max mot kiten, och jag ska ta och bara strosa runt här hemma, kanske försöka matcha någon outfit till ikväll eller lägga mig i ett bad! Vi får se, men jag ska nog lyckas fördriva tiden några timmar, sen kör vi!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Guu va du e gullig Mea :D Eller rättare sagt ni tillsammans :D Cissi fick lite glädjetårar här den regniga fredagseftermiddagen :') Låter hur underbart som helst :D Hoppas verkligen att ni håller ihop hur länge som helst för ni passar verkligen hur bra som helst och ni är så sjukt söta tillsammans :'D

Ååh lycka åt er! Ses ikväll va? :D

Kraaam

2010-07-30 @ 14:37:35
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0