Alltid lika tomt när du går!♥

Har vart med min älskling heela dagen idag! Segade lite imorse, sedan ut och traska ner till havet för vi va så varma, sen en helt amaaazing ide! haha! vi hämtade en sax, vattenslangen och en bunke och började göra flädersaft! Skölja och tvätta blommorna, sedan köpa lite ingredienser på Sommarlivs, sedan hem och göra allting. Åh de luktar flädersaft men den är inte klar förrens om typ 5 dagar hahah. men de blir gott när den väl ar klar skulle jag gissa på! Nu har han precis dragit hem, hans jobb kallade så de blev bussen hem för hans del. Känns alltid typ tomt när någon man träffat typ skit mycket några dagar drar, eller typ när man kommer hem från en semester, då känns de typ lite tomt. Men kommer träffa min Max snart igen vet jag så de e bra♥ Men just nu ska jag fokusera på mitt rum! De ser fan förjävligt ut just nu, fyyy inte okej asså, golvet syns typ inte haha, eller jo okej där overdrivade jag lite, åh har ni hört den låten?! Overdrive med Ola, sjukt bra! :) iaf, rummet ska städas, maten ska fixas, mina käder ska tvättas och filmen ska hyras! Det är min kväll, jag lät som om jag vore vuxen nu..  kanske ska ringa ett gäng och dra ut och hitta på något istället? Lät ju så mycket roligare.. haha. Vi får se :)

Mummaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0