Äntligen bättre väder!

Solen skiner och de börjar bli vaaarmt igen, bara de e här för att stanna så ;) hade tänkt att ge mig till stranden idag men när jag kom ut imorse sa Anders att poolen va klar!! Ä N T L I G E N ! Så jag drar ut högtalarna, sololjan och flyttar fram solstolen! Där ska jag ligga idag! kanske får lite besök också, vi får väl se hur tagg mina vänner är! nej, nu ska jag slänga på bikinin, mitt rum skulle behöva en liten kick sen (kick=stääädaa) så de kanske jag får försöka hinna med också.. stan måste jag också ta någon dag, köpa lite grejs sen e de mysigt i Halmsttad på sommarn så skadar aldrig att strosa runt där med en glass eller iste! Åh, en glass får nog också hänga med mig ut, ska ju faktiskt börja träna när skolan drar igång igen! åh varför sa jag så, onda tanke hehe, men vill verkligen inte tillbaks dit ännu..


drar ut i solen nu då mina vänner! Åh saknar turkiet lite granna.. men sån tur att solariumen finns, ska nog bättra på brännan någon halvtimma där innan skolan drar igång ;) haha (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 11:08:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0