Bakat och kollat film!

med brist på ideer vad vi kunde hitta på ikväll, och ingen ork att ta sig till en fest i Laholm så kom Felicia och Annie hit för en tjejig chillkväll! Vi bakade Amerikanska fluffiga chokladmuffins med chokladbitar och sedan kollade vi på Jersey (?) Girl! Muffinsen blev kanske inte fullt så lyckade.. haha men de funkade de med! Och jag som förövrigt A L D R I G kollar film (somnar typ direkt eller blir jag rastlös haha) tyckte denna var riktigt bra och kollade hela! :O Nu är jag deremot trött som ett jävla as! Kunde kanske satt mig på bussen in till Max nu och möta upp honom - åh de hade jag velat men mina ögon kommer fan slockna på vägen in och sen har jag fått någon som bankar mig i huvet också känns de som! Max är sjuk också så kanske bäst han får sova, kanske kan komma in dit imorgon, jag och Annie snackade nämligen om att dra in och käka i stan! de skulle inte vara helt fel! Ska bli 22 grader och sol, man borde passa på att sitta på en uteservering då, sen ska regnet överta vårt avlånga land! Stranden imon också kanske? Åh de kommer bli en bra dag. Om den nu blir som jag tänkt mig då haha! nej, natti natti bajskorvar!

Muuuums? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0