Bilder från igår!







Lite bilder som Julia tagit igår! Hade en najs kväll med mina + max vänner! Började kvällen med grillning, grillmästarn max fick grilla åt oss sen kunde vi proppa i oss en massa och blevstoppmätta, och jag kan sköta grillen nu tralalal! Senare kom allihopa då, en massa sköna och fina vänner! Sara och Moa hittade också hit, vilket var väldigt roligt att träffa på er igen! Sedan blev det lite poolbadning för Max iaf, lite uppskjutet för en stackars groda typ som hamnat i poolen så den bröt benet tror ajg "/ haha. Nää stackars grodi! påtal om djur hahhah. Idag har jag vart med max, vi har tramsat som vanligt typ, men lite mys och frukost och kladdkaka har vi också hunnit med! iaf, de där med djur, haha, jag har kommit på hur en massa djur låter och de fick max ligga och lyssna på imorse! gullig flickvän han har va?! (a) "såhär låter en häst!..såhär låter en zebra, asså typ som en häst men asså den e ju lite ljusare i rösten kanske.." ah och så fortsatte det! trevligt? Ohja! Nu är han på jobbet iaf och jag är lite rastlös! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0