Fääzzt ;)

hade en väldigt najs kväll igår med en hel del folk hemma hos Annie! dagen började dock på stranden, jag och Liqqis va där redan vid 11 sen trillade alla andra ner dit också, men när väl alla kommit, solen stekte och glassen skulle köpas gick min buss haha. Jag skulle på konfirmation hos Hugo! Grattis! Men jag missade tydligen bussen, även om jag var där tre min innan den skulle gå, så där stog jag en halvtimma så när ajg väl kom hem hann jag inte ner till Hugo och säga Grattis, de va bara att dra sig hem och börja fixa iordning sig inför kvällens sommarfest! Glömde nog fotta min outfit, men kanske någon annan har för vi va tre tjejer med samma klänning! Go Girls! Haha! De va kul, lilla trion blev vi men de va så fint såå :) Kvällen blev väldigt lyckad, en del badade, en del chillade och en del dansade och shakade väl rumpan av sig! hahah, en väldigt kul grej som hände var klart när jag lura lite folk och bara vi tjejer visste om det och en viss person losa 50 spänn på det, förlåt du haha men jag hade så kul x) Frammåt 1 kom de massa mer folk typ, dock inte inbjudna så dom chillade vi med ute på gatan lite innan dom drog vidare. In och hjälpa till lite, plocka ihop burkar å skit sen drog jag och Boy fi med en väääldigt sen buss och var väl hemma strax efter halv tre! Kameran glömde jag när vi var hos Felix, sry, glömde sätta i minneskortet (a) Men vi hade en väldigt soft kväll där med med massa skratt ute på golfbanan, sitta och mysa hela gänger med "myggljus" hahh, vi trodde de va myggljus men nejnej, vanliga ljus vare där ja så vi drog åt oss mygg ist -.- så lite myggbitna är vi allt! Cykelturen hem ska vi ju inte tala om hur rolig den blev! #Undra hur djupt detta dicket är... Ajj..." HAHAH! Nej, nu ska ni få lite bilder från gårkvällen hos Bananen! ;)
TACK ANNIE :)

Awesome efterrätt, jag som i vanliga fall inte gillar maränger tryckte ganska enkelt i mig denna vill jag lova!

de tyckte liqqan also :D

Och Hannesbannes!

Vad tyckte du om den max..? HAHAH, nää vet att du gillade den, du fick mitt sista så du vet annie ;) hahah. Nej nu släpper vi matbilderna, sen blev de partyyyy!

Finingar :)

Julia, Cissi och Maax!

Fina vänner♥





Gullit :D

Några bilder från kvällen, sen dog kameran.. haha lagom kul men jaja, den fick bo i min väska sen då! Åh vad jag vill få igång poolen och dra igång mina poolfester här hemma! Öland ligger också på planeringslistan, åh va kul de skulle bli! Nu ska vi bara ta en kväll och bestämma ALLT! Åh va jag läängta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0