Fest ikväll!

Galet längesedan vi festade nu! Dock föredrar jag mysiga kvällar med vännerna på stranden eller inne i stan på en uteservering nu på kvällarna. Kvällar då vi bara flummar och har galet kul! Helt enkelt mysiga kvällar! det är sommar! Men lite festande skadar ju dock aldrig, men man blir typ seg på sommaren haha? Nää nog med skitsnack nu mea! Ikväll ska jag dra på mig mitt lilla fodral, sminka ögonen svarta och platta håret! Sedan ska jag och Maxen iväg på fest och fira födelsedagsbarn! haha eller barn och barn men ni fattar ;) Men tills dess har jag några timmar att slå ihjäl! Funderar på att dra med mina vänner in och äta i stan.. hmm.. låter mysigt, får se kanske blir till att hoppa in i duschen nu då da?


hahahhahhahahah, fiiiina inte alls suddiga bilder från igårkväll! ya! kommentaren av lukas till sista bilden blev typ, "ahopp, de va de huvet de!" hahahahhah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0