Fläder saft!

Tillbringade gårkvällen och förmiddagen med Max! :) Igårkväll kollade vi remember me, sedan drog vi ut, flyttade hela studsmattan och drog ut en massa täcken, kuddar, sovsäckar, filtar osv för att sova där ute. När vi precis lagt oss ner, åh så mys de va! Så börjar det klart å regna -.- Bara till och slänga in allt i garaget efter ngn halvtimma kanske sedan hoppa ner i min säng ist. Imorse fixade vi våran AWESOME saft, skit god blev den, vi är så grymma så. Sedan pös han och jobba vid två och jag tog mig till sjukhuset för att kolla upp illamåendet. Inget funnet där heller, inga fel på mig, inte ett enda. Fick några tabletter mot åksjuka (?) och några andra som kanske skulle hjälpa. Ska prova dom så hoppas jag verkligen detta kan gå över inom någon dag. helst några timmar!!! haha. P U S S på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0