Förfest var de ja..

Här sitter jag med min lilla cider som jag små smuttar lite på haha! Skulle dratt ihop en ordentlig förfest egentligen men orkade lilla jag det, jag menar ingen e hemma som kan hjälpa mig å städa..Alice tänker ni kanske, haha nää så jag skiter nog i det för jag pallar inte städa heller! Istället har jag precis tagit ett bad, inpackning och massa skit, har torkat håret, ätit och nu funderar jag vad jag ska ha på mig! Sitter lite halvt mobbad i min säng och förfestar lite smått för mig själv hahha.. nästan så jag börjar asgarva bara jag säger det x) näädå ikvl ska jag vara omringad av härligt folk och vi ska ha en så jävla rolig kväll! Jag taggar upp mig lite, ska dra på mig min lilla black dress.. eller liten e den typ inte? ser ut som en gardin typ hahah, så satte ett bälte i midjan så de drar ner gardin-looken! Blir nog bra! Åhh va kul vi ska ha ikvl, ska man våga sig på cyklen kanske haha, de brukar bli kul! T A G G A !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0