Grötvik, pool och chillfest!

Igårkväll drog vi ihop oss ett gäng och asade oss till Grötvik, skulle tydligen vara någon stor strandfest.. ja.. sen när vi kommer dit klämmer hanna ur sig en kommentar, något liknande "undra hur många liter brunkräm här är ikväll?! ) hahahha, ah där va typ 90 % fjååtizzar, de sög rätt hårt där. så vi drog med bussen hem till Max polare benjamin där dom va ett gäng, satt där å snacka och bara chilla lite tills klockan blev frammåt halv två, då kilade vi till bussen (och fick en väldigt fin imitation av Hanna av Max hahahha, VÄNTA AHHHH VÄNTA HAHHAHA ni två fattar;) ) och sen vidare hem hit. Idag har dagen spenderats på Hannas uteplats och poolen. Blev islängd x antal gånger av min fina pojke, men de e kul hahah. De var rätt skönt, ligga i poolen, sen äta kladdkaka/fruuukt i stooora mängder och planera lite för morgondagen som kommer bli så fett awesome :D Helt galet kul! ikväll blir det en liten chillfest/fest för felix som fyllde år förra veckan med hela gänget som var här på grillning för några dagar sedan! jag ska cykla dit, ah ni hörde rätt haha, lata mea ska sätta arslet på en cykel och trampa typ 1 km! Wow! nej, nu ska jag ner och käka hamburgare vid stranden sen hem till älskade duschen efter ännu en sommardag! Awesome! ;)

Sist vi va hos Ani på partyyy :) kameran hänger med ikväll så bilder kommer nog upp imorgon! nu får jag inte välta med cyklen bara haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0