Helgen som varit!

Helgen har gått så snabbt! Bajs bajs på det alltså! Dock har alla sommarkraftsjobb slutat verkar det som! GÖTT! Då är mina vänner lediga igen på stranddagarna och partykvällarna! För det är väl i princip det vi håller på med just nu. Strand. Fest. Myskvällar. De där sistnämnda har vi klart haft en hel del av! och en till blir det ikväll, med Annie hanna och Jimmy iaf, bara chilla hemma hos någon! Blir bra! Helgen nu då!

Fredag! Åkte in mot stan med Annie och Max, sen mötte vi upp vår lilla lillfis och Felicia också, så strosade vi runt lite, kollade lite affärer, skor och fikade! under tiden vi promenixade runt blev vi bjudna på födelsedagsfest för Anton i haverdal! Najs! så de var bara till att leta upp en outfit för kvällen i stan och bränna lite money där! Men de va kul, blev faktiskt rätt bra! Ett svart fodral från BikBok med typ "tejp linjer" om ni fattar haha. Sen ett par killer-heels från din skor för 300 spänn! Fynd! hatade dom till en början men dom va kanske inte så fel.. ska se om jag kan hitta ett eller två silikon inlägg härhemma och lägga framme i foten. Plastskor=bajs! haha. Käkade gott hos my boy fi, sen kom Ani dit, vi chillade lite och sedan tog vi bussen mot Anton! najs kväll med stört skönt folk! Hade en kuul kväll! Alice från Sthlm var också där, galet skön tjej och nu har vi snackar om att kanske boka in vår kreta resa samma datum..? kanske hade funkat, hade vart stört najs iaf, festa med dom där nere hade nog inte vart tråkigt 1 sekund, iaf om vi utgår från deras sommarfest! och felicia den lyllosen blev bjuden till deras fest i stockholm i något stort sommarhus nu i dagarna eftersom hon skulle dit! säger bara en sak - aviiiis! haha jaja, bad luck mea! Kvällen slutade med att jag nanade hemma hos Max! Dagen efter var chill med stort C! Hahah, sov tom middag (y) bra där ja!

Lördag! - somsagt, chill dag x 1000 hemma hos Max, en liten tripp på stan orkade vi med, in till Ohana och lämna hans våtdräkt och en liten promenix bara för att inte slöa bort dagen helt! hem hit sen och fixa oss inför lördagkvällen hos Hannigirl! Blev pizza och lite film innan också! Va gaalet taggad inför en helvild partynatt med finingarna! Vi kom väl dit runt åtta, förfestade lite snabbt, satte igång musiken och så! dansade en del under kvällen - finns det något roligare på fest än att stå och dansa med alla till skaka rooompaaah, haha inte för vi gjorde de igår men bara kom på de lite random! vi dansade däremot våran cp dans, armbågar och klappar, den e fin den också! Hade en najs kväll även här men vi gav oss hemmåt vid halv ett då partyhumöret gick ner i botten! buhu - men men shit happens ;) Sen lite kaos för min bajbi kanske sry gumms! Men tack för kvällen! Här hemma blev det skräckfilm. Typ fem min för min del sen låg jag som en däckad sten och sov igemte (a)

har haft en mysig och rolig helg med en massa människor! Nu ska jag ge mig på något så svårt som en rosett frisyr! Max drog nyss så är lite smått uttråkad (a) hehe. Ikväll ska jag träffa lite folk somsagt! vi hörs imorgon kanske, hoppas på strandväder! va så länge sedan nu och känns som sommaren börjar gå mot höst.. kanske ska tjata lite på mamma om thailand iaf.. särskilt om min älskling hänger med!! :D♥


fina hanna som vi då va hos igår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0