Man kan få magrutor av att cykla!

Hahahh, det lärde Felix oss idag, något jag aldrig hört innan men vi kom fram till att man skulle cykla som fan då! ;)

Vårt lilla parkhäng är nu över haha, vi blev kanske sex stycken (?) ah typ , men vi hade de trevligt haha. Båstad va en ide att vi skulle dragit dit lite spontant imorgon men det blir nog inte av om jag känner oss haha! Vi började i Picasso parken, sedan köpa godis och cola! Traskade vidare mot en park vid nissastrand och satte igånr musiken på mina små högtalare och dansade en lite cp dans och bara snacka! :)


hahhahah, ser ut som du ber till gud eller ngt hahah






Fina bilder på Jimmy och Felix :)

och en lika fin och seriös på lukas! hahahha





sen köpte vi godis och jag hitta jätte fin choklad! ;) Nej nu ska jag göra något vettigt! C ya!


Kommentarer
Postat av: annie

du valde dom härligaste bilderna på mig måste jag säga ;) haha. Ser ju cp ut!

2010-07-16 @ 00:21:05
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0