Mina brills!

Fast ni får inte se dom ännu, inte ens säker jag ska ha dom.. inte ens max fick se dom på så då kan ajg ju inte bara visa alla er ;) haha. Nää men alltid så sjukt ovant i början men tyckte fan dom va coola! lite udda, men de e väl bra? eller.. haha jaadå!

Vad ska jag hitta på nu då? Jo, hade ju vart bra om någon typ kunde beslagta och begrava min marabou som jag typ knarkar i mig, åh jag ska vara nyttig!! Sen är jag en liten äckelpäckel-gris nu typ, mitt hår e inte najs så det ska tvättas om någon sekund bara! Sen ikväll blir det nog till att träffa vännerna och hitta på något, hoppas på det! Och min stackars älskling som får jobba med sin dundersjuka - fy tycker synd om dig, kunde jobbat åt dig idag om de va så enkelt men de e de ju inte så du får göra de iaf! Vi har åtta månader på Torsdag också, de kommer nog bli en mysig dag! :)

Duschen - nuuuuu


Alla tjejerna från min gamla klass på onsdag då! Här på bilden har vi oss! Ska bli så kul och ta ett ordentligt catch-up talk med alla! Hanna, du kommer va saknad bajsunge!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0