Parkhäng!

Dagen har vart mys och spenderats med pojken :) Vi har bara chillat, och tagit en tripp på stan och köpt cola och kolla någon enstaka affär! En jätte gullig klänning på soda såg jag men priset va ju inte lika kul så den får hänga kvar där! Ikväll har jag dragit ihop vännerna för lite parkhäng i Picasso parken, dock mår jag inte riktigt bra nu, åh mådde ju helt bra igår och rätt bra innan idag, trodde de va på väg bort men bussen hem blev min lilla vändning haha. Jaja, får helt enkelt hoppas det går över inom någon timme! Då drar jag med bussen in med en del folk och myser i parken! Imorgon blire party! De var ett tag sedan och det behövs nu! :)

Cool bild på max som vi tog för ett tag sedan, minns inte om jag lagt upp den? Bilderna från igår dampar fortfarande och efter x antal försök la jag nu ner det! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0