shopping!! Åh, de piggar upp!

det regnar, blåser och jag och sis e ensama hemma, tänk va duktiga vi e som inte drar hit en massa folk på röj fest va ;) Ni ska va glada mami och Anders, vi överlever här hemma! iaf, kan ni gissa vad jag gjort idag..nää antagligen inte haha kan va svårt kanske så kan likaväl tell you! Jag har kollat runt på nätet lite.. I L L A ! för självklart har jag hittat en massa snyggt som tyvärr slutade i en summa jag inte räknar ihop! hehe (a) kommer självklart inte dra på mig hela den bajssumman, får plocka bort lite! Sen ska ajg visa mami så blir det nog lite påfyllning i garderob och smyckeslådorna när dom kommer hem!

Linnet, ambanden och ringen är jag käääär i! Väskan är rätt lockande den med..och öronhängena.. kanske tur att man fyller år snart då da! (a) Åhh, jag ska bli 17! Eller.. vad händer då? hahah, max har informerat mig att jag får ta segelcertifikat.. haha jaa men va roligt jag tror jag dör! Nää, men en fet fest får jag ha och sen lite presenter! Födelsedagar - hiss eller diss? Enligt mig? Både och tror jag, men mest hiss..eller ah man blir ju äldre och de e diss! Åh ska sluta tjata och ist kolla klart filmen the last song, som jag nu kollar på och bara så ni vet - den äger!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag e med sjukt taggad(Y) så ikväll då kör vi på! Wohooo :D Fasen va snygga grejer ;O Du kan allt hitta snyggt du! :D<3

2010-07-30 @ 16:49:47
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0