Sjuk..?

Strandvädret kom och vännerna ska in och käka, men jag är typ sjuk nu? BLÖH!! Åh va de suuuuger om jag blir sjuk nu snälla skjut mig då någon! Typ bästa dagarna ever väntar och dom ska jag fan inte missa! Bryr mig inte om de, jag SKA träffa mina niobe tjejer, jag SKA va med max på vår åtta månaders dag, jag SKA festa på fredag och lördag och sen SKA jag på RixFm festivalen på söndag! Sen kan jag bli sjuk isf. Men FÖRIHELVETE INTE NU!!!! jag vet inte, men det känns inte riktigt bra i min lilla kropp idag om man säger så, så äta med vännerna i stan blir det ingenting av ikväll, jag ska kolla någon äventyrsfilm som Anders gett mig och göra chokladpuddig eller banankaka som tröst, nu jävlar ska jag bli frisk! Så är det bara! JAG SKA INTE BLI SJUK!!

hahahaha, känner mig såhär nu :) Liten, blå och arg..(?) jaja you get it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0