Skadat najs dag!

Sååå najs dag idag, och ett helt perfekt väder! Vaknade upp med min älskling jämte mig som kom hit vid två tiden inatt haha :) Sedan gjorde vi frulle och drog på badkläderna och tog bussen till Tylösand! Asskönt väder! Sen kom Doddin och Felicia med båten så jag Annie Hanna och Julia drog ut till dom, sedan drog vi iväg, ut mot tylön, bada, hoppa från båten - hannas fina dyk hahahah. Och lite wakeskate för julia och Hanna blev det också, sen tappa vi nästan bort lilla hannibajs hahha illa illa! Nejdå, de gick alldeles awesome och vi hade de riktigt roligt! in till land och köpa glass och godis, samt säga adjö till Max och dra med Hannes ut i båten. Där satt vi ytterligare en stund och bara mös i solen! Galet mys! Vägen hem spenderades i en punkterad buss så farmor fick skjutsa mig! Men det är ju kul det me ;) haha. Nej nu ska jag in i duschen! Imon - straaanden!! Åh va jag älskar sommaren och just nu känns allt sådär sjukt bra igen :)

Skulle verkligen haft med kameran idag, hade fått så fina (och galna/cpppp) bilder!! ah, får tänka på det nästa gång, dock tror jag den skulle hamnat i havet så som vi betedde oss emellanåt! tack doddin! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0