stan igår - stan idag!

Staaan, där har jag funnits dom senaste två dagarna. Igår åkte jag hem till Annie vid tolv tiden, satt å snacka ngn timma på hennes baksida innan vi traskade ner till bussen och in till stan för lite shopping och mat/fika! Hittade en fin väst/tröja typ och en sommarklänning. Åt en asgod panini på Hello och bara vandrade runt lite, mys mys! Sedan vid halv sex blev de hem, byta om, käka och sedan ta bussen in igen! Jag och Annie mötte sedan upp Jimmy, Felicia, Pontus, Max och Maja och satte oss ute på Roberts uteservering och fikade och snackade en del om allt möjligt. Sen drog vi mot hemmakväll, hyrde lite filmer inför en filmkväll, eller valde ut dom haha :) Jag och annie delade även en B&J glass, ni som vill anteckna lixom, ni kan också skriva att vi knäckte skeden på mitten - tada två skedar :O hahha. Sista tiden av den kvällen slöade vi på torger, skämt och skratt i ngn timma innan alla drog hemmåt och jag mötte upp Max som jobbat lite! Vi gick en runda, mötte lite av hans polare på Trottobar, tänkte hänga på till Bulls men då jag bara är 16 (-.-) kanske de vore lite problematiskt, haha jag vet inte, kasnke hade funkat, men vi kollade en film hos Max ist, eller han kollade, jag halvsov (y). Imorse blev det Kita för hans del, jag mötte  upp Annie och Felicia på stan, vi satte oss vid nissan med varsin Ricardo glass och sedan kikade runt i lite affärer. Nu är jag hemma, huvudvärk har jag också fått! Härligt! Ska göra lite mackor och kolla klart en skräckis jag inte såg klart häromkvällen, inte lika läskigt när de e ljust ute! ;) Haha, ikväll får jag se vad som händer! Imorgon vankas stranden och en riktigt TJEJKVÄLL! ;) Kommer nog bli awesome, va ett tag sedan sist! Men sist va sjukt kul, skrämde livet ur er killar ,remember ;)? haha.


min fina flicka och mee :) Dock e mitt öga lite cp när man lever på en lins (hämtat mina idag så nu ser jag itne störd ut längre!! haha.. ) Love you♥

Kommentarer
Postat av: hanna

du ser ut som kapten krok hahha <3<2 love u to

2010-07-07 @ 00:45:54
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0